Alla inlägg den 15 juni 2015

Av Linda - 15 juni 2015 23:42

MÅN-TORS


På måndagen mice enplace jag marinerad kyckling +

Mice enplace grönsaker somt getost.

Brödbuffén

Efterrätter och disk.


FRE


Mice enplace kyckling samt fick skiva bräserad grissida till 200g tjocka skivor (NAM!)

Hamnae hjälpa att diska nya tallrikarna som kom och sätta dem på plats

- de var fler vad jag hade tänkt, en massiv pafflåda full med olika tallrikar, från djupa till smörgåstallrikar.

Resten av kvällen fick jag tillreda kökets nya efterrätt och de gamla vanliga. :))


Weeks extra 


Var i salen på onsdagen och serverade till kunderna. Var knäsvag och hjärta tänkte jag tappa i knät,

var så jävla nervös för de var en sal som var 'obekant'. Hade inte serverat där förr så var en liten yrboll.

Var as glad när jag fick komma och fortsätta med disken igen.

Av Linda - 15 juni 2015 23:16

Onsdag-Torsdag


De vanliga mice enplace av olika ingredienser och fick laga

olika glassportioner samt andra efterrätten + disk.

Städade kalla skafferiets golv på torsdagen.


Fredag


På fredagen var jag morgonskiftet.

Hjälpte till med morgonmålsbuffan och mice enplace två lådor av paprikor vid sidan om.

Var trött men som tur fick jag lyssna på rock n' roll medan jag jobbade på.

Gillade ansvarspersonen på morgonmålbufén.



Weeks woopsiees:

En keramisk ketshupskål - de bara flög från våta handen :s

En hel vitvinsflaska- som tur luktade inte skafferiet resten av torsdagkväll till vin,

fick inte heller skyllor när jag berättade ärligt vad som hade hänt :)


Presentation


Kockstuderande, bosatt i Helsingfors

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards